Tha Eastriddaz Street Index du Forum Tha Eastriddaz Street
Official Eastriddaz Familia C.C Board

FAQFAQ   RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

of Calgary under ledelse af Ja

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Tha Eastriddaz Street Index du Forum -> EASTRIDDAZ Garage -> EZ ranflas
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
Labi1995

MessagePosté le: Lun 10 Sep - 07:40 (2018)    Sujet du message: of Calgary under ledelse af Ja Répondre en citant

For flere m?neder siden da adidas f?rst begyndte at markedsf?re deres nye BOOST mellems?lmateriale, gjorde de en stor del af det faktum, at s?len, der best?r af sammensmeltede polyurethanperler, giver st?rre energiudbytte end traditionelle EVA. Implikationen var, at denne energi retur ville give en Nike Air Max Classic BW Mens pr?stationsfordel for en l?ber ved at forbedre l?bende ?konomi (dvs. at reducere det arbejde, der skal udf?res af vores muskler for at komme fra punkt A til punkt B). Jeg var meget skeptisk over for denne marketing tilgang da der ikke var fysiologiske data tilg?ngelige fra de faktiske l?bere for at sikkerhedskopiere kravene baseret p? mekanisk testning. Disse data ser nu ud til at eksistere. I juni 2013-udgaven af ??Fodt?jsvidenskab er et www.hijosdelvacio.es abstrakt af en unders?gelse med titlen "Running shoe cushioning egenskaber kan p?virke iltforbruget." Unders?gelsen blev udf?rt af et hold fra University of Calgary under ledelse af Jay Worobets. Studiet udnyttede en ret simpel metodologi. Tolv l?bere l?b b?de over jorden og p? en tredem?lle i sko med Boost mellems?len og i identiske sko med en s?l sammensat af mere traditionelle EVA skum. I l?bet af l?b Nike Air Max 97 Damen blev deres iltforbrug overv?get som et m?l www.marjannesimoons.nl for at drive ?konomi (?get iltforbrug ved et givet tempo = lavere ?konomi). Resultaterne viste, at i b?de tredem?lle og overjordiske l?b var emnerne lidt mere ?konomiske i skoene med Boost mellems?len ( forskellene var statistisk signifikante). Her er tallene Selvom forskellene var betydelige, var de faktiske forskelle ret sm? mellem skoene p? begge l?bevand. S?ledes forbedrede BOOST ?konomien Adidas NMD Mujer med ca. 1%. Det er vigtigt at huske p?, at sammenligningen her var mellem sko, der kun afveg i deres mellems?lmateriale, alt andet var det samme. Der er ingen detaljer om, hvilken boostesko der blev brugt, hvad mellems?ndsm?lene var osv. S? det er meget sv?rt at sammenligne ?konomi, der er opn?et i en Boost-sko til enhver anden sko p? markedet. For eksempel har tidligere unders?gelser vist, at reduktion Nike Air Force 1 Dames af skov?gt med ca. 3,5 oz (100 g) Nike Air Max 90 Womens resulterer i en ?konomiforbedring p? ca. 1%. S? hvis den anvendte sko var 9,3 oz Energy Boost, s? er det m?ske ikke mere ?konomisk end sige 5.7 oz adidas Gazelle. Fordelen ville v?re, at du f?r den forbedrede ?konomi med ekstra d?mpning i Boost.Having k?rer i adidas Energy Boost sko selv et par gange, jeg undrer mig ogs?, om der er en vis tykkelse af mellems?lt materiale, der kr?ves for at give nogen Nike Air Vapormax Femme reel fordel. Energy Boost har ca. 9-10mm mere materiale under h?len end under forfoden. Som en, der ikke l?ser mine h?le meget, n?r jeg l?ber, f?lte Boost ikke alt andet end mig en EVA-sko. Men hvis jeg tvang en mere udtalt h?lstrejke, kunne jeg virkelig m?rke den bounciness, som Boost-materialet giver (du kan ogs? m?rke det, n?r du g?r i skoene). Min mist?nksomhed er, at der simpelthen ikke er nok Boost under forfoden til at give en Adidas Superstar Hombre meningsfuld fordel. En Altra Torin eller Hoka Style Boost sko ville v?re en interessant ting at pr?ve!

Publicité

MessagePosté le: Lun 10 Sep - 07:40 (2018)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Tha Eastriddaz Street Index du Forum -> EASTRIDDAZ Garage -> EZ ranflas Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | créer forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation