Tha Eastriddaz Street Index du Forum Tha Eastriddaz Street
Official Eastriddaz Familia C.C Board

FAQFAQ   RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

men det finns ett

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Tha Eastriddaz Street Index du Forum -> EASTRIDDAZ Garage -> EZ ranflas
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
Labi1995

MessagePosté le: Mer 5 Sep - 07:28 (2018)    Sujet du message: men det finns ett Répondre en citant

Sensoralternativ f?r Run Trainer 2.0 inkluderar GPS, en ANT + pulsm?tare och en ANT + fotpod. Klockan kan k?pas med eller utan hj?rtfrekvensm?tare (prisskillnad p? 50 $), och en valfri fotpod kan k?pas separat. Jag har redan en Wahoo Fitness Stridesensor och kunde synkronisera den med Timex-klockan www.lavolailles.fr utan problem (Wahoo Sensorn ?r ungef?r $ 15 billigare ?n Timex-fotpedalen vid Clever Training). Att ansluta till satelliter Nike Air Force 1 Womens ?r ganska snabbt, speciellt om du tenderar att starta varje k?rning fr?n samma plats. Inga klagom?l d?r f?r mig. I menyns sk?rm kan alternativet "Intervall" starta ett intervalltr?ning, som kan Nike Air Max 90 Hombre konfigureras i klockinst?llningarna (eller i Timex Device Agent-programvaran). Med "Review" kan du visa data fr?n tr?ningspasserna som ?r lagrade p? klockan. "Inst?llningar" -menyn p? Run Trainer 2.0 l?ter dig konfigurera alla typer av saker. N?gra av de konfigurerbara alternativen inkluderar (det ?r v?rt att notera att alla dessa alternativ ocks? kan konfigureras via Timex Device Agent-programvaran om du f?redrar att inte g?ra det direkt p? klockan):
1. Hands Free - l?t oss st?lla in auto-lap och auto-paus Nike Air Max 2017 Womens funktioner. F?r automatisk paus kan du ange en tr?skelhastighet under vilken klockan automatiskt g?r i pausl?ge. Klockan ger en bra vibration / buzz med varje varv.
2. Enheter - l?ter dig v?xla mellan miles och km, MPH vs KPH etc.
3. Anv?ndarinfo - l?ter dig programmera i din l?ngd, vikt, ?lder, etc. Jag antar att dessa anv?nds f?r att ber?kna br?nnskador.
4. Display - RT2 har tre Nike Air Force 1 Mujer konfigurerbara sk?rmar f?r varje tr?ningsl?ge, och p? varje sk?rm kan du v?lja att visa 2 eller 3 rader med data. Du v?xlar mellan sk?rmarna under tr?ning genom att trycka p? nedre v?nstra knappen Adidas ZX 700 Womens p? klockan. N?r det g?ller en GPS-klocka ?r det riktiga testet hur bra det utf?rs under ett tr?ningspass. Min erfarenhet av Run Trainer 2.0 har varit positiv, men det finns ett problem som kanske inte ?r ett problem. L?t mig f?rklara.
Har l?nge varit en Garmin-anv?ndare, Nike Air Max 2016 Dames ?r jag v?ldigt van vid distanssp?rningen p? Garmin klockor. De flesta andra klockor jag har provat tenderar att rapportera tr?ningsavst?nd som ?r bara lite kortare ?n de som spelats in p? mina Garmins. Detta ?r fallet med b?da Timex klockorna som jag har provat. Run Trainer 2.0 m?ter konsekvent mina k?rningar ca 1% kortare ?n min Garmin 610. Jag hade samma problem med en Soleus GPS 1.0 klocka och Timex Run Trainer 1.0. Nu m?ste jag erk?nna att jag inte vet om Garmins ?r M?ter Nike Air Odyssey Dames l?nge, eller de andra klockorna m?ter korta. Det ?r bara att jag ?r van vid Garmins Nike Air Max 2017 Femme och alla mina regelbundna k?rmiljetter har blivit inst?llda enligt mina Garmin klockor. N?r jag kommer till min 1 mil fr?n hem orange brevl?dan och Timex inte surrar det buggar mig. Jag har stor OCD n?r det g?ller att k?ra avst?nd, och jag ?r lite obsessiv om runda nummer! Nike Air Max 90 Dames N?r jag n?r mil 10 p? min Garmin, k?nner jag mig tvungen att springa den extra tionde av en mil f?r att f? Timex till ett runt antal ocks?. Fr?n en rent praktisk synpunkt ?r 99% kongruens mellan klockorna ganska darned bra, s? det h?r ?r typ av en dum sak att nitpick om.

Publicité

MessagePosté le: Mer 5 Sep - 07:28 (2018)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Tha Eastriddaz Street Index du Forum -> EASTRIDDAZ Garage -> EZ ranflas Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | créer forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation