Tha Eastriddaz Street Index du Forum Tha Eastriddaz Street
Official Eastriddaz Familia C.C Board

FAQFAQ   RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

Ik raad je aan om de pasvorm voor

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Tha Eastriddaz Street Index du Forum -> EASTRIDDAZ Garage -> EZ ranflas
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
Labi1995

MessagePosté le: Mar 4 Sep - 06:33 (2018)    Sujet du message: Ik raad je aan om de pasvorm voor Répondre en citant

Gastrecensent Christian Messerschmidt is een 38-jarige hardloper uit Duitsland en woont al tien jaar in de Carolinas. Hij loopt al Nike Air Max 270 Mujer 20 jaar en is 2 jaar geleden overgestapt van zware hak-slag naar een meer sierlijke stap-gewoon voor de lol. Na een werkperiode van 10 jaar en aanverwante wedstrijden in de familie, is hij aan het begin van het jaar begonnen met de voorbereiding op wedstrijden tot aan de marathon en probeert hij nog steeds dicht bij zijn persoonlijke kwaliteiten uit de jaren 20 te komen. Zijn droom is om een ??Western States 100 af te maken met een zilveren gesp. Als een recente bekeerling tot Vibram Five Nike Air Max 95 MujerFingers en talloze raceflats (het is twee jaar geleden dat ik mijn traditionele stabiliteitsschoenen verliet), verlangde ik naar "een beetje" meer schoen "tussen mij en de weg. Het is de hele zomer belachelijk nat geweest in de Carolinas en dus heb ik veel runs terug moeten verplaatsen naar de stoep vanwege de trailcondities - daarom wilde ik Nike Air Force 1 Dames mezelf trakteren op een beetje meer demping in een schoen met zero-drop. Ik koos de Altra "The One", een onlangs uitgebrachte neutrale prestatietrainer door de sterke nieuwe concurrent van "The Big Seven" -schoenbedrijven. Altra brengt deze schoen op de markt als zijnde in staat om elke run bij elke gelegenheid te verwerken, van nummerherhalingen tot de marathon voor een ontspannen herstel.
Ik had een aantal eerste problemen met de maatvoering - de meeste van mijn hardloopschoenen zijn 1Nike Air Max 2017 Womens 2,5 US, maar deze voelde een beetje tekort op de 3 kleine tenen in deze maat en overdreven ruim in een maat 13 US. Ik raad je aan om de pasvorm voor jezelf te onderzoeken in Shoefitr, als je deze schoen bestelt, kan deze een beetje lastig zijn. Het heeft ook de neiging om iets kleiner te passen dan het "Instinct". Ik nam genoegen met de 12.5 omdat Nike Air Max 90 Femme de teenendoos voor mij ruim genoeg was en ik me prettiger voelde om 'in contact' te zijn met de schoen. De klantenservice van Altra was hoffelijk en snel bij het afhandelen van de uitwisseling en rekende niet aan voor verzending. (Noot van de redactie van Pete: ik heb zojuist The One zelf gekocht en heb ervoor gekozen om een ??halve maat groter te worden dan wat ik in de Instinct 1.5 draag). De eerste no-sock run in de Altra in de regen bevestigde wat we al wisten van Kermit The Frog Nike Air VaporMax Dames : "Het is niet eenvoudig om groen te zijn" - ik kwam uit de schoenen met felgroene voeten - de kleur waste zich snel genoeg af en irriteerde mijn huid niet, dus dit was echt meer een amusatie. Inderdaad, de schoenen braken erg gemakkelijk in, ik eindigde met een 10K race in "The One" na een eenvoudige eerste 3 mijl herstelsessie. Ik waardeerde de extra Nike Air Max 90 Femme demping op het heuvelachtige wegcircuit (bergaflopen was pijnvrij in vergelijking met mijn Vibrams), maar was minder onder de indruk van hoe zwaar de schoenen in de stromende regen zaten. Het sneldrogende gaas aan de bovenkant en de drainageopeningen in de zolen werden zwaar onder druk gezet door deze omstandigheden. Ik ben erg onder de indruk van hoe Altra erin slaagt om de loper een ruimtelijk gevoel in de voorvoet te geven zonder de controle te verliezen en terwijl de grote Nike Air Max Thea Dames teen kan worden verankerd. Ik schrijf dit zowel toe aan de relatief lage toebox en de inlegzool met "contourvoetbed" die zich vormt naar je tenen en zorgt voor een goede aarding. De hielpassing is middelgroot en de bovenkant is niet te omvangrijk - de asymmetrische vetersluiting biedt je volop mogelijkheden voor een meer persoonlijke fit. De veters zelf zijn grillig lang, dus ik heb gewoon de uiteinden gesneden en gepolijst om te voorkomen dat de draden uit elkaar vallen. De mesh-bovenkant ademt goed en voelt duurzaam aan. Na 2 maanden en 150 mijl in de schoenen is er geen teken van scheuren of overmatig uitrekken van het materiaal. Hardlopen zonder sokken heeft me geen blaren of hete plekken gegeven.

Publicité

MessagePosté le: Mar 4 Sep - 06:33 (2018)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Tha Eastriddaz Street Index du Forum -> EASTRIDDAZ Garage -> EZ ranflas Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | créer forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation