Tha Eastriddaz Street Index du Forum Tha Eastriddaz Street
Official Eastriddaz Familia C.C Board

FAQFAQ   RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

k tycktes det ha st

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Tha Eastriddaz Street Index du Forum -> EASTRIDDAZ Garage -> EZ ranflas
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
Labi1995

MessagePosté le: Mer 29 Aoû - 06:47 (2018)    Sujet du message: k tycktes det ha st Répondre en citant

Patagoniens m?l att utforma EVERlong var att skapa en sko som g?r att l?paren k?nner av de intima detaljerna p? marken och f?r en k?nsla av frihet p? sp?ren. De ville producera en sko som tar dig fr?n en helgensp?r som g?r till en 100 mils race. F?r att hj?lpa till att uppn? detta m?l arbetade Patagonia med topp ultra marathoner Jeff Browning f?r att utforma EVERlong. Browning s?ger att det fanns fyra huvudsakliga designm?l f?r EVERlong: uppringning i mellans?lets bredd / k?nsla, balansering av dragkraft j?mf?rt med vikten i yttersulaens utformning, med ett mjukt h?ll?s och en ?vre / midfoot wrap som skulle f?rhindra skon fr?n k?nner sig slarvig p? backhills. Jag k?nde mig www.denisbensimon.fr bekant med Patagonias fantastiska kl?dstreck, och jag var upphetsad att s?tta den nya sp?rl?paren p? de robusta Nike Air Max 1 Hombre sp?ren som omringade mitt Vermont hem! Jag fick EVERlong fyra dagar f?re t?vling 50k och tyv?rr k?nde jag mig inte hade tillr?ckligt med inbrott med dem att anv?nda dem i loppet. Men min f?rsta reaktion var att de var extremt bekv?ma med gott om t?rum utan att f? din fot att k?nna att den var flytande runt. Designen ?r avsedd f?r all funktion och liten fluff; EVERlong s?g v?ldigt grundl?ggande men praktiskt ut. Dessa gjordes f?r en l?pare. Period. Efter att ha spenderat en m?nad i EVERlong, med k?rningar fr?n fem till 14 miles p? olika sp?r och grusv?gar, har jag en b?ttre uppskattning av vad skoen har att erbjuda. EVERlong ?r en l?g profilsko ( 23 / 19m mm, 4mm droppe) som erbjuder en kusig landning. Det ?r definitivt Nike Air Max 90 Femme inte en h?rdl?dd sp?r l?pare. Om du ?r typ av l?pare som tenderar att k?nna en mjukare sko Nike Air Max 90 Damen och en liten extra kudde p? Nike Air Max 2017 Męskie v?garna, kommer EVERlong att leverera det h?r f?r dig - det k?ndes bra p? grusv?gar och h?rdf?rpackade sp?r och kudden aktiverade mig att ?verg? fr?n v?g till sp?r l?tt. Du kommer att k?nna stenarna och r?tterna p? fler tekniska sp?r, men det var inte ett stort problem f?r mig. EVERlong ?r l?tt och obegr?nsande p? mina f?tter. Med en vikt p? 6,1 ounce f?r kvinnor uppskattade jag att jag inte beh?vde b?ra extra vikt genom mina l?ngre k?rningar. Patagonia har gjort ett bra jobb f?r att h?lla skon l?tt, samtidigt som den beh?vs f?r att hantera den oj?mna terr?ngen som sp?ren kan sk?la ut. EVERlong-skoen ?r utformad med ?verl?gg och en mittfodral som ?r avsedd att h?lla foten s?kert p? plattformen - de uppn? vad de www.joomlas.co.uk var avsedda att g?ra. Jag k?nde att min fot var ordentligt l?st fast, men den inre mittfotsfolien Adidas Gazelle Femme k?nde sig inte ?verdrivande Nike Air Max 90 Damskie eller som den h?ll min fot p? plats p? ett restriktivt s?tt. Det gav min fot bara det r?tta st?det det beh?vde n?r jag tog vassa varv och h?rn?lar p? sp?ret. Jag har tagit den h?r skogen p? vissa varierade sp?rf?rh?llanden fr?n smuts och rotade sp?r till gr?sbevuxna ?ngar och k?nde mitt fot var v?l st?tt utan att k?nna sig fast. Patagonia EVERlong heelEVERLong har inte en h?rd h?lr?knare och ?terlitar sig p? ett system av ?verl?gg och en del vadderar f?r att st?dja h?len. Det h?r ?r det enda omr?det d?r jag k?nde att skon beh?ver mer st?d. Under mina f?rsta f?rs?k tycktes det ha st?d som min h?l beh?vde p? sp?ren men det verkar ha brutit sig snabbt. Detta ger mig en k?nsla av att min fot b?rjar uttala Nike Air Vapormax Womens mer ?n vad den normalt g?r (Redakt?rens anteckning - Laurie ?r en ganska extrem pronator, men det har Adidas NMD Mens inte orsakat hennes problem fr?n en skadem?rkning).

Publicité

MessagePosté le: Mer 29 Aoû - 06:47 (2018)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Tha Eastriddaz Street Index du Forum -> EASTRIDDAZ Garage -> EZ ranflas Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | créer forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation