Tha Eastriddaz Street Index du Forum Tha Eastriddaz Street
Official Eastriddaz Familia C.C Board

FAQFAQ   RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

och jag sprang tv

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Tha Eastriddaz Street Index du Forum -> EASTRIDDAZ Garage -> EZ ranflas
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
Labi1995

MessagePosté le: Ven 24 Aoû - 04:31 (2018)    Sujet du message: och jag sprang tv Répondre en citant

F?r n?gra veckor sedan reste jag ner till Boston f?r att bes?ka Spaulding National Running Center. Centret ?r ledt av Dr Nike Air Max Tavas Damskie Irene Davis, som ?r en av v?rldens ledande experter p? l?pande form och skador, och f?rutom att jobba med skadade l?pare i klinisk f?rm?ga utf?r de ocks? forskarstudier. Medan jag var d?r n?mnde de att de letar efter barfota och minimalistiska l?pare f?r att delta i sina studier. Kom ih?g 1 ??session vid Spaulding National Running Center (Cambridge Street Cambridge, Cambridge 02138), ca 2 timmar
Kompletta flera promenad- och k?rprov ?ver marken och p? en l?pband
-Datorsystemet sp?rar din r?relse i 3D och de krafter du producerar En l?sare (tack Tom!) Gav mig precis en l?nk till ett Nike Air Max 1 Womens  imponerande jobb som publicerades p? Sneaker Report. De s?tter ihop en bildmontering av de f?rsta 100 skorna f?r att passera vid g?rdagens New York City Marathon. Jag tenderar att vara ett fan av t?vlingsbost?der, s? m?nga av mina favoritskor ?r v?l Nike Air Vapormax Mujer representerade, och Nike och adidas verkar ha h?ga heder n?r det g?ller frekvensen av utseende (adidas adios Boost och Nike Zoom Streak visas som en amerikansk marathoner Meb Keflezighi har k?mpat med en skada, och att g? in i dagens NYC-maraton ?r hans f?rm?ga att utf?ra i sitt b?sta, os?ker. Som det visar sig st?ngde Mebs kropp vid mil 19.3, men i motsats till m?nga eliter som stod inf?r en s?dan situation, gjorde han inte dro han, vad gjorde han? Han tog en 3 minuters paus, han gick och sedan slutade han i racen. Det var inte s?t, men som s? m?nga av oss som har k?mpat mot motg?ngen i maratonet, fortsatte Meb och gick ?ver linje med p? en dag d?r hans kropp helt enkelt ville sluta. Hans avslutstid var 2:23:47, vilket kan tyckas snabbt, men han har k?rt under 2:10 p? NYC vid mer ?n ett tillf?lle. Det visar sig att det verkligen Nike Air Max 90 Hombre var K4 och @dougmt visade att han inte hade liknande problem med Kinvara 3. Min suspici p? ?r att problemet inte d?mpade, men kl?mde fr?n sidorna p? grund av Kinvara 4: s sn?va framsida. Min fru har denna fr?ga med hennes neurom - smala skor kl?mmer p? foten Nike Air Max 90 Mujer och kan orsaka domningar och stickningar. Twitter-utbytet p?minner om jag hade aldrig skrivit en recension av Saucony Kinvara 4 och fick mig att t?nka p? skon. Min f?rsening med att granska dem ?r helt enkelt f?r att jag inte har kollat ??in dem v?ldigt mycket. Och min anledning att inte springa i dem mycket ?r att de enligt min mening ?r ett steg tillbaka f?r Kinvara-linjen.
Jag har en l?ng historia med Saucony Kinvara. Kinvara 1 var en av mina favoritskor n?gonsin, och jag sprang tv? maraton i dem, inklusive min BQ-race tillbaka 2010. Kinvara 2 var bara en inkrementell ?Adidas NMD Mens vre uppdatering, s? ungef?r samma sko. Sacuoni tinkered med sulan lite f?r Kinvara 3, med lite gummi i n?gra fl?ckar f?r att l?gga till h?llbarhet, och den ?vre var ?n en g?ng omarbetad. Jag tycker verkligen om den ?vre delen av Kinvara 3 - enligt min mening Adidas Hamburg Femmek?nde det sig en smula mer rymlig i framfoten ?n tidigare modeller och l?t t?rna r?ra sig mer fritt. Jag hade en storlek 10 i varje Kinvaras 1-3 utan n?gra st?rre klagom?l eller fr?gor. Inga var s?rskilt rymliga skor, men passformen var ok p? mig, och jag hittade Kinvara 3 f?r att vara mest bekv?ma av de tre iterationerna. Jag antog att Kinvara 4 skulle vara densamma n?r det g?ller limning, men efter att ha provat p? min vanliga storlek 10 visade det sig att n?got var annorlunda. Framfoten var stram och ?vre hade v?ldigt lite ge - t?ren k?nde mig kn?ppta ihop. Jag f?rs?kte www.dannywinstanley.co.uk sedan en 10,5, och medan det k?ndes b?ttre, k?nde skon fortfarande som en t?scruncher. Jag sprang i dem n?gra g?nger och s?gen k?nde mig som en typisk Kinvara, om en tad fastare p? grund av tillsatsen av deras PowerGrid skum, men komfortfaktorn hos den ?vre Adidas Gazelle Femme var ett stort problem. Framfoten k?nde sig fortfarande t?tt och restriktiv, och jag kan inte st? med en sko som inte till?ter mina t?rar fri r?rlighet. Som s?dan sprang jag bara i dem n?gra g?nger och de lindade sitt oanv?nda p? min skost?ll. Jag gr?vde ut mina par av Kinvara 3 och 4 tidigare idag och f?rs?kte dem p?, en version p? varje fot. Visst nog, Kivara 3 i storlek 10 k?nns rymligare och mindre konstrictiv ?n Kinvara 4 i storlek 10.5. Kombinationen av Kinvara 4 ?r helt enkelt f?r sn?va upp framf?r mig, och det ?r en sko som jag inte kan springa bekv?mt in. Jag gillar Nike Air Max 95 Homme verkligen det material som Saucony brukade bygga uppe, det p?minner om den ursprungliga Nike Lunaracer som ocks? hade mycket lite ge.

Publicité

MessagePosté le: Ven 24 Aoû - 04:31 (2018)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Tha Eastriddaz Street Index du Forum -> EASTRIDDAZ Garage -> EZ ranflas Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | créer forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation